Subject: Ed: Kiri Ärilehest
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 17:08:34 +0200

Saatja: Carmen Katariina Sikk
Saatmisaeg: teisipäev, 30. jaanuar 2024 17:08
Adressaat: 'Reelika Sommer' <[email-masked]>
Teema: Vs: Kiri Ärilehest

Tere!

Aitäh päringu eest.

Vastas Ravimiameti järelevalveosakonna juhataja Liis Prii:

Koostöös Konkurentsiametiga oleme Eesti ravimituru olukorda tajunud
sarnaselt nagu Konkurentsiameti analüüsis toodud – oleme reformi järel
toimunud muutusi ühiselt jälginud ja kaardistanud, murekohti läbi rääkinud
ning püüdnud nii kehtivate regulatsioonide sees toimivaid lahendusi leida
kui toetanud uute lahenduste otsimist. Ravimiameti vastutusalaks on
eelkõige ravimite kvaliteet, ohutus ja efektiivsus ning apteekripoolne
põhjalik nõustamine. Samas on osaks ravimite kättesaadavuse tagamisest ka
ravimite rahaline kättesaadavus, mille puhul ei saa konkurentsi
küsimustest mööda vaadata. Seega peame oluliseks, et ravimituru
konkurentsi teema on põhjaliku analüüsi toel tõstatatud. Oleme valmis
konkurentsi valdkonna pädevust koondava Konkurentsiameti, ravimite
kompenseerimisega tegeleva Tervisekassa ning õigusruumi muudatusi eest
vedavate poliitikakujundajatega kaasa mõtlema kuidas edasi minna, et
ravimite kvaliteeti tagav, konkurentsivõimeline ja toimepidev ravimisektor
tagaks meie patsientidele parimad võimalikud ravivõimalused.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Saatja: Reelika Sommer <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 30. jaanuar 2024 14:24
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Kiri Ärilehest

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen Reelika Sommer ja kirjutan Delfi Ärilehest. Eile tuli konkurentsiamet
välja apteegireformi järelanalüüsiga, mis näitab, et reform sisuliselt
turgu muutnud ei ole. Kuivõrd ravimiamet selle järelanalüüsi üle vaatab ja
omapoolse hinnangu annab? Kas plaanis on selles osas midagi mõelda ja ette
võtta? Kui jah, siis mida?

Tervitades

Reelika Sommer

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151
Skype: reelikasommer | E-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Delfi <http://www.delfi.ee/>  | Eesti Päevaleht <http://epl.delfi.ee/>  |
LP <http://epl.delfi.ee/lp/>  | Eesti Ekspress <http://ekspress.delfi.ee/>
| Maaleht <http://maaleht.delfi.ee/>  | Kroonika | Maakodu
<http://maakodu.delfi.ee/>

Anne & Stiil | Eesti Naine | Tervis Pluss | Pere ja Kodu | Oma Maitse